sábado, 3 de marzo de 2018

A NOSA ALUMNA NAIARA MANTEIGA CEDRÓN PREMIADA NO CONCURSO 'RITA SUÁREZ AMADO'

Foto de Marcos Míguez para "La Voz de Galicia".

Onte entregáronse os premios do XIII Concurso Literario Rita Suárez Amado que organiza o IES "Eusebio da Guarda" da nosa cidade. A nosa alumna NAIARA MANTEIGA CEDRÓN de 2ºESO-A gañou o primeiro premio no apartado de poesía. Parabéns, Naiara.
Deixámosvos tamén a súa poesía gañadora.


Me Asusta Escribirte
[Naiara Manteiga Cedrón]

Me asusta escribirte,

pero más me asusta, no hacerlo.
Y aún no sé qué poner para arreglar,
lo que creo que está roto hace tiempo.
Daré paso a mi corazón para que hable,
porque ya no entiendo el motivo.
Prefiero que hablen mis sentimientos.
Hablándonos a los ojos, no estaríamos tan lejos,
pero somos nosotros y nos cuesta hacerlo.
Por duro que esto sea, más duro es el silencio.
Aún estando presentes, qué cruel, el estar ausente.
Te quiero y me asusta escribirte,
pero más me asusta, no hacerlo.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

IES Plurilingüe 'RAFAEL DIESTE' é centro Mus.e


"AQUÍ TAMÉN SE FALA GALEGO"

"AQUÍ TAMÉN SE FALA GALEGO"
Actividade de Dinamización Lingüística

MUSE VIDEOS 2022

Seguidores